BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

........

Half Purple and Blue Butterfly

Monday, November 7, 2011

mengidam :D




nampak tak ape ke benda alah kat gambar too ? mesti korang tau kankan , kalo tak tau to memang ketinggalan zaman betuii . dari zaman purba agaknya kudd . hihihi . reason aku letak gambar ni mesti lah aku nak citer fasall benda nie jugak kan . takkan lah letak gambar ipad tapi citer pasal korea . mereng lah too namanya :D sebenarnya aku dah lama nak ipad to tapi mak aku tak kasi :( sebab satu , mahal pasto mak aku cakap "tak berfaedah pun , komputer dah ada udoh lerr"~ huurr tapi aku jelaous lahh tengok orang skung ni dah banyak guna ipad . kalau ada ipad kan senang :) tak yah susah2 nak bwak beg sandang macam bawak lappy too . pasto kalo nak bawa ipad pon letak kat dalam beg pon bole sebab benda to macam buku jugak , tak besar mana pun . tapi to lahh mak pun tak bagi beli , aduuhh sayanggnya :( tapii kalo nak beli kena guna duit sendiri lahh . alamatnya hingga aku kerja lah tak dapatt . gilaa muka aku nak simpan duit sampai beribu2 . nampak duit lima puluhh pun dah melayang pergi beli novel <3 ini lagi kan beribu too . isshh aku rasa tak sempat beli aku dah habeskan duitnya . haisshh susah kalau hidupp boros ni =='huuhh takperlah komputer dah ada lappy dah ada too udahh laa , takyah membazir bak kata pepatah membazir to amaln syaitan~ #cehceh siap pepatahpepatah lagi too . hahaha :D

0 comments: